Comform catalogului VW acesta era continutul trusei:
1. Patent
2. Cheie combinata 10/12
3. Cheie tubulara 19/21 pentru schimbul de ulei si prezoane
4. Surubelnita Minus/Plus
5. Carligul pentru scos capacele de la roti

In functie de an continutul difera un pic. Dar sculele de baza sunt aceleasi, exact strictul necesar ca sa te descurci la un drum.
Trusa gasita de mine este asta:
Interesanta este cheia de bujii Hazet (cea din dtreapta) care este NOS, foarte bine gandita.
Acuma normal ca e bine sa mai ai ceva scule la un drum mai lung, unii exagereaza si cara dupa ei un intreg atelier, eu unu iau strictul necesar mai ales ca nu sunt un mecanic stralucit :D
Am si eu o cheie de roti originala de la VW foarte interesanta si pe care nu am mai vazut-o. O s-o postez la mine cat de curand ;).
RăspundețiȘtergereChiar sunt curios cum arata cheia. Am avut si eu una Hazet dar am dat-o, nu stiu ce o fi fost in capul meu la momentul respectiv.
RăspundețiȘtergere