vineri, 29 octombrie 2010

Mapa si documente

Un lucru care da farmec unei masini clasice este mapa de bord cu instructiunile de exploatare, hartile cu service-urile autorizate etc..
Dupa ceva scormoneala pe afara am reusit sa pun mana pe brosurile de exploatare, carnetul in care se treceau inspectiile tehnice periodice si hartile pentru Europa si Germania.
Initial am gasit o mapa de dealer foarte frumoasa, din pacate din anii '60 in care nu aveau loc decat cartile de expoatare, hartile fiind prea mari, dar am fost multumit ca am gasit macar atata:

Cum masina mea nu a fost livrata printr-un dealer ci a plecat direct din farbrica in Iugoslavia (asa cum spune certificatul de la Wolfsburg) am incercat sa gasesc o mapa corecta, si am si reusit. In urma unui schimb reciproc avantajos acum eu am mapa corecta pentru '72 (provine chiar de pe un '72 :D ) cea livrata de fabrica. In acelasi timp o "mexicanca" proaspat renascuta are acum in torpedou mapa corecta cu toate brosurile.
Mapa nu are "stralucirea" celei de dealer, nu are buzunare, este un simplu plic de vinil cu sigla VW dar pentru mine este cel mai minunat lucru :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu