vineri, 3 ianuarie 2014

Carti....cu poze

Da, carti cu poze adica benzi desenate. In general oamenii "maturi" le privesc ca pe un lucru copilaresc, cum ar putea un om in toata firea sa citeasca carti cu poze, sunt pentru doar pentru copii.
Eu unul am invatat ca nu e chiar asa, imi aduc aminte cand de bucuros eram cand puneam mana pe un PIF sau un Rahan in copilarie nu mai zic de un Tintin, Asterix, nu le mai lasam din mana. Si acum adult fiind ma bucur la fel de mult de ele, poate chiar mai mult, am invatat sa apreciez atat arta desenatorului, coloristului cat si textul in sine, mesajul.
Benzile desenate sunt sunt doar cele cu supereroi sunt si literatura serioasa culmea cu "poze".
Din pacate pe meleagurile miroritice ajunge cu greu acest gen de literatura dar multe din editurile serioase au si versiune on-line, se mai gasesc si scan-uri pe torrenti mijloace sunt destule si merita din plin.
Deunazi am descoperit Daytripper al fratilor Gabriel Ba si Fabio Moon, o serie de benzi desenate de 10 numere, culorile sunt ale lui Dave Stewart, este o bijuterie in culori mai mult nu pot spune, trebuie citita :)

2 comentarii:

  1. Whenever you were reading the books of success do visit this post Rent a Prado in Islamabad as well for great ides and point

    RăspundețiȘtergere
  2. I haven’t any word to appreciate this post.....Really i am impressed from this post....the person who create this post it was a great human..thanks for shared this with us Wedding Rent a car in Islamabad

    RăspundețiȘtergere