vineri, 26 februarie 2010

Coduri M

Cand am inceput sa refac broasca m-a interesat foarte mult sa stiu ce optiuni existau in epoca, diverse optionale din fabrica care imbunatateau comfortul in TYP1. Cautand pe net am reusit sa gasesc brosura datata 23.08.71 adica cea pentru anul de fabricatie '72.


In aceasta brosura apar si preturile din epoca ceea ce face mai usor de inteles de ce multe optionale sunt extrem de rare (pretul destul de maricel pentru multe din ele).
In acest moment pe masina eu am urmatoarele dotari:

M 097 - Radio Emden
M 206 - Oglinda retrovizoare "anti-glare" (extrem de utila)
M 093 - geamuri pop-out
M 976 - Jante Sport Lemmertz "GT" (acest optional a fost disponibil abia din Aug. '73)


Urmeaza sa montez si M 121 - Ventilatorul de care am vorbit in articolul trecut

In colectia mea se afla si un M 098 - Radio Ingolstadt despre care o sa vorbesc intr-un articol viitor.

Un optional extrem de rar la TYP1 (am vazut la mai multe TYP3-uri dar niciodata la TYP1) este cotiera pentru bancheta spate codul este M 563. Mi-as dorii foarte mult asa ceva dar nu cred sa gasesc usor. Mai jos este si o poza:



Trebuie sa sa faca o diferenta intre optionale ( M de la Mehrausstattung) care erau oferite din fabrica de catre VW si accesoriile care unele erau originale VW oferite prin dealeri iar altele produse de alte firme cum ar fi Kamei, Hella, Bosch.

Acum astept certificatul de la WOB, stiu data cand a iesit din fabrica, stiu culoarea sunt curios insa care a fost drumul ei si daca a avut ceva optionale care s-au pierdut in timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu