luni, 11 ianuarie 2010

Bucateala

In Martie anul trecut mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa fac "cazanul". Mesterul meu care s-a ocupat inca de la inceput de broasca s-a incumetat si la lucrarea asta, si a iesit bine :)
Masina arata ceva semne de oboseala, dar inca se tinea aparent binisor(o vopsisem rosu metalizat prin 2000 si reparasem ceva pe la tabla):


Inainte sa o duc la atelier m-am apucat eu sa o desfac cat mai mult de pe ea. M-a apucat jalea, rugina peste tot, gauri ....
In partea din fata la firewall:

Pragurile:

Stalpii A (de unde am scos carpe :| bagate de fostul proprietar):

Contraaripa spate:

Panourile din spate:

Si la un moment dat m-a apucat jalea si nu am mai facut nici o poza, era masina mea de atatia ani si sa o vad in halul asta ma termina ....

2 comentarii:

  1. Cunosc sentimentul care-l ai cand o vezi bucati, bucati :( . Dar daca o vezi bucati pentru tratament se cheama ca-i pe drumul cel bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar un sentiment tare aiurea. Eu tin foarte mult la masina asta, e mai mult decat un moft, si cand am vazut cum iesea rugina la iveala...si gauri.... Nu credeam ca o sa mai iasa ceva din ea, vazusem prea multe masini in acceaasi stare care au ajuns la tocat.
    Am avut noroc cu un mester priceput, foarte priceput si in plus nici eu nu m-am lasat. Dar duminica aia nu o sa o uit niciodata, am fost asa de demoralizat....

    RăspundețiȘtergere