marți, 19 ianuarie 2010

Publicitate

In ultima vreme mi se intampla din ce in ce mai des sa gasesc inspiratia in blogul vecin TYP3Forever.
Acum este vorba de reclame vechi.Am facut o mica pasiune pentru asa ceva in momentul in care am intrat in posesia unor numere din National Geografic din anii '30 deteriorate, dar care ascundeau printre paginile lor cateva superbe reclame ale vremii.
Poate cele mai reusite sunte cele de la Coca-Cola, alaturi de cele la Nash si Goodyear.
Am gasit mai potrivit sa le inramez si sa le am prin casa (poate un sacrilegiu pentru pasionatii revistei).
Aici sunt trei reclame la Coca-Cola si o reclama frantuzeasca la ulei Shell:


Nash :



Good Year:



O reclama frantuzeasca la Ford V8 :



Si ceva din anii '80, un ceas de service Aral, simplu dar frumos (si prost incadrat :P ) :


Mai sunt si alte reclame care asteapta sa fie inramate si organizate, timp sa fie....

2 comentarii:

  1. Frumoase reclame! Ceasul e de mare exceptie ;) .
    Imi aduc aminte ca pe vremea cand eram student era un bar unde mergeam frecvent in drumul de la facultate spre casa ( dar si invers :)) ) si care era plin de astfel de chestii. "Dana" parca se numea barul sau asa-l botezasem noi ... ma rog n-are prea mare importanta. Chiar ma intreb de mult timp daca mai exista.
    Si o sugestie, daca-mi permiti: fotografiile fa le de la distanta mai mica, eventual foloseste functia "macro" daca aparatul are asa ceva. Daca suprafetele sunt lucioase evita folosirea blitzului si foloseste lumina naturala sau o lampa. Eu de exemplu ma chinui cu o lampa pt ca niciodata nu ajung acasa pe lumina :( .

    RăspundețiȘtergere
  2. Sugestia e bine venita :) Problema mea majora e intotdeauna fac pozele pe fuga si tot noaptea cand ajung acasa. Trebuie sa mai exersez cu iluminarea si incadrarea. Aparatul este un Cannon iXus I Zoom suporta si macro, este destul de bunicel pentru pretentiile mele si mai ales extrem de comod fiind mic.
    Apropos de carciumi, acum multi ani pe langa Spitalul Coltea era la un subsol "Sovata" unde avea muzica buna dar si mai interesanta era o colectie impresionanta de tablite cum se pun pe stalpii de inalta tensiune,in zone cu restrictii,utilaje periculoase. Foarte interesanta colectia si inedita.
    Apropos de asta si eu am cateva placute vechi de acest gen, trebuie doar sa le caut pe unde sunt stocate.

    RăspundețiȘtergere