luni, 2 august 2010

Pat de copil - Partea II

In weekend am continuat lucrul la pat. Am reusit sa-l slefuiesc, chituiesc si sa dau o mana de vopsea alba diluata pentru fond.
Am finalizat si grilajul din fata si suportii pentru somiera. Practic acum doar sa-l vopsesc mai ramane. Mai e de facut si somiera, dar asta nu sunt decat niste scanduri legate intre ele, e o treaba de 2-3 ore maxim cat le tai si le aranjez.
In acest stadiu intermediar patul arata asa:


Grilajul din fata nu e inca fixat, pana la urma o sa-l prind din lateral cu suruburi sus si jos, si daca e cazul se poate demonta rapid.
Acum la final m-am hotarat sa pastrez grilajul din fata lemn natur,ma gandesc ca o sa dea un aer mai luminos, doar cu un strat de lac.
Desenul pe tablie o sa fie ceva inspirat de acest model (avand in vedere ca patul o sa fie tot rosu) :


UPDATE: Am reusit sa gasesc o nuanta de rosu tipica pentru mobilierul sasesc (o vizita in weekend la targul de vechituri mi-a folosit ca inspiratie). Aseara am dat o prima mana, nu este acoperit complet dar arata bine, nu este tipator si in momentul in care va avea si desenele florale aspectul va fi complet.Un alt motiv pentru care am folosit vopseaua asta este calitatea ei, este o vopsea pe baza de apa, cu uscare rapida,vaporii sunt redusi, si poate fi folosita si pentru jucarii de copii(Vopseaua este Akzo Nobel - Sadolin, si lacurile de ei pe baza de apa sunt extrem de rezistente, am folosit la dusumea si a rezistat chiar la tarat mobila :D ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu