luni, 23 august 2010

Pat de copil - Partea IV

Gata, proiectul patul este finalizat :D . A iesit exact cum mi-am dorit, dupa doua zile in care mama mea a muncit la decoratiuni a iesit cum se poate vedea in poze (din pacate destul de neprofesioniste :( la asta chiar nu ma pricep ). Culorile folosite au fost acrilice, pe baza de apa cu uscare rapida, ceea ce a prezentat o provocare, dar rezultatul zic eu a fost pe masura.

Un alt proiect care a fost finalizat a fost dulapiorul pentru camera copilului, din pacate nu am decat pozele la final, am muncit foc continuu. Povestea lui este deosebita, a fost facut de bunicul meu acum 50 de ani la un mester din Cernavoda, este din brad masiv, totul este facut din blaturi de 18mm scobite si imbinate pe falt, inafara de 4 straturi de vopsea care au trebuit indepartate cu lampa si spaclul, slefuit si astupat niste gauri ramase de la o menghina in rest nu a trebuit sa fac nimic, atat de masiv si solid este. El a fost gandit ca dulap de bucatarie (mai exista un corp superior in boxa la ai mei care va fi si el reconditionat), dupa mutarea la bloc sau mai bine zis demolarea casei de la curte dulapul a ajuns pe balcon fiind folosit ca banc de lucru de bunicul meu si de mine :). Acum a capatat o noua viata. Pentru exterior am folosit aceleasi vopsele Sadolin (2 parti Irish Green si 1 parte Alb) pe baza de apa uscarea fiind rapida si mirosul inexistent, in interior am pastrat patina timpului aplicand doar un lac incolor de Sadolin. Am cumparat si un blat de lemn deoarece cel original s-a pierdut undeva in trecut. Butonii de la usa si de la blat sunt ceramici de la Ikeea si se potrivesc cu look-ul vintage al dulapului. Usile vor primii si ele decoratiuni discrete in acelasi stil cu patul.
Am reusit sa finalizez si geamul, din resturile de la dusumeaua din hol am facut un pervaz lat si solid, dat cu acelasi lac Sadolin (nu pot sa nu tot amintesc de el, este atat de bun, se usuca intr-o ora si este extrem de rezistent, nu mai zic ca pensulele se spala cu apa si sapun si pot fi refolosite, iar mirosul nu exista :D )
Am mai facut cate ceva si la broasca si chiar importante, dar cu alta ocazie despre asta, sa organizez informatia mai intai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu